poniedziałek, 3 grudnia 2012

Dzień Darmowej Dostawy :)

Witajcie!

Od raza wszystkie blogerki trąbią z każdej strony na temat swoistego święta zakupocholiczek, jakim niewątpliwie jest Dzień Darmowej Dostawy (DDD) :)


W akcji bierze udział 1828 sklepów, więc naprawdę jest w czym wybierać :)

Tylko dzisiaj, 3 grudnia, możecie zrobić zakupy nie płacąc kosztów przesyłki, co jest szczególnie atrakcyjne w przypadku niskich zamówień. Nigdy nie chce mi się kupować w sklepie jednej/dwóch rzeczy jeśli przesyłka kosztuje mnie drugie tyle - szczególnie jeśli chodzi o jakieś drobne gadżety, które są mi potrzebne ale nie 'na już'.
Prezenty gwiazdkowe w większości mam już zakupione (a moje prezenty do mnie jadą ;) ) więc skusiłam się na drobne zakupy dla samej siebie :)

W Mydlarni-Hebe kupiłam kolejne 4 woski Yankee Candle (uważajcie dziewczyny, one NAPRAWDĘ uzależniają!) 
Tym razem wybrałam:
Cinnamon Stick
Home Sweet Home
Christmas Cupcake
Midsummer's Night
Źródło: http://mydlarnia-hebe.pl/file/img/img_bg/25-022gr.jpg

W Euro Fashion zamówiłam kilka rzeczy do paznokci, które planowałam kupić na targach (ale EF nie miało w tym roku swojego stoiska :( ). Cieszyłam się na DDD, gdyż planowałam niewielkie zamówienie wiec ich standardowa przesyłka kurierska byłaby najzwyczajniej w świecie nieopłacalna ;)

Ja na tym poprzestałam ale z pewnością zainteresują Was oferty innych sklepów :)
W akcji biorą udział między innymi:
BeautyBlender
Tangle Teezer
Cocolita
Dax Cosmetics
Golden Rose
Czas na buty
DeeZee

Skorzystałyście z promocji? Zakupy były spontaniczne czy skrupulatnie zaplanowane? Pochwalcie się Waszymi łupami!

20 komentarzy:

  1. Oj tak YC uzależnia :))i to pozytywnie :))

    Sprawdź na co ja się skusiłam:)
    http://86malina.blogspot.ie/2012/12/swiateczne-zapachy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malino świetne zakupy! Samplerów jeszcze nie próbowałam, na razie w moim pokoju pachnie woskami :P

      Usuń
  2. Ja tylko kupiłam w Ziko Effaclar Duo, po który i tak miałam w tym tygodniu iść do ich apteki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo nie wiedziałam, że w Hebe można dostać woski YC! :D chyba czas się przejść :> Co do darmowej dostawy - skorzystałam i idzie do mnie paleta Sleeka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech wydaje mi się, że ta mydlarnia Hebe z drogerią Hebe nie ma zbyt wiele wspólnego ale kto wie, może w drogerii są/pojawią sie YC? :D

      Usuń
  4. Woski YC atakowały mnie dziś z każdej strony i musiałam się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale znam to uczucie! Które wybrałaś? :)

      Usuń
    2. Macintosh Spice, Midsummer's Night, Mandarin Cranberry; niestety zanim się zebrałam zrobiły się braki ;)

      Usuń
    3. Nad Macintoshem też myślałam :)
      Daj znać jak przyjdzie, jestem ciekawa tego zapachu :)

      Usuń
  5. jestem na odwyku nic nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. A w Malinowym Klubie jest odwrotnie i to nie tylko przez jeden dzień w roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Malino, planuję się zapisać w najbliższym czasie :)

      Usuń
  7. ja się na nic nie skusiłam.. mam banik zakupowy do końca roku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się nie obłowiłam- zamówiłam sobie tylko bazę pod cienie do powiek :) Ale dobre i to! Wcześniej zrobiłam za to spore zamówienie kosmetyków organicznych- też z darmową dostawą, choć było to przed DDD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darmowa dostawa jest kusząca :) Ja zamówiłam kilka rzeczy tylko dlatego, że nie musiałam płacić za przesyłkę - planując zakup produktu oscylującego wokół 10zł szkoda mi kolejnych 7zł na przesyłkę...

      Usuń
  9. Ja jak zwykle opóźniony zapłon miałam i zaczęłam przeglądać ofert sklepów gdy na zegarze minęła 23, i zanim coś wybrałam i zanim zarejestrowałam sie w sklepie i zanim przyszedł link do rejestracji wybiła północ i było po wszystkim :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednym sklepem miałam podobnie :/
      A Euro Fashion kazało sobie jednak zapłacić za przesyłkę, ciekawe czy raczą odpisać na maila i wyjaśnić tą sytuację :/

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.