czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki :)

Witajcie!

Jak Wasze Mikołajki Kochane? Mam nadzieję, że wszystkie byłyśmy grzeczne i na każdą z Was czekał dziś jakiś upominek :D


Do mnie dotarła dzisiaj druga część prezentów... gwiazdkowych więc jakby nie patrzeć mój facet zrobił mi prezent 2 w 1 :) Prezenty typowo kosmetyczno-praktyczne więc jestem baaardzo zadowolona! Jesteście ciekawe co znalazło się w moich mikołajkowo-gwiazdkowych paczkach? Do tego oczywiście tona słodyczy a ja jestem na wiecznej diecie więc pewnie wystarczy mi ich do przyszłego roku :D
Jak Wasze prezenty? A może na Mikołajki dajecie tylko drobny prezent (np. czekoladowy Mikołaj )?

W dalszym ciągu czekam na moje przesyłki z Dnia Darmowej Dostawy - jak na razie dotarła tylko jedna, w dodatku doliczono mi koszt przesyłki ale sklep przyznał się do błędu i obiecał mi zwrócić pieniążki :)
Nie mogę się doczekać jeszcze moich nowych wosków z Mydlarni Hebe :)

Zauważyłam, że większość z Was publikuje na blogach świąteczne wish-listy :) Zastanowiłam się co jeszcze jest mi potrzebne (a czego nie znalazłam w wczorajszo-dzisiejszych przesyłkach) i oto jest:
- Dobry aparat. Najlepiej lustrzanka, bo jakości obecnych zdjęć nie jestem w stanie znieść. W mieszkaniu mam beznadziejne oświetlenie i mimo wielu prób obecny aparat nie radzi sobie ze swatchami. Niestety aby go dostać sama muszę zostać swoim Mikołajem więc może niech ten oryginalny przyniesie mi chociaż szczęśliwe kupony w totka? ;)

Źródło: http://niespodzianka.pl
- Chyba jeszcze się nie chwaliłam ale uwielbiam gotować <3 W związku z tym przydałby mi się jakiś fajny blender bo aktualny pamięta jeszcze czasy PRLu ;) 

Źródło: http://merlin.pl/
- Bronzer Hoola lub róż Dallas Benefitu. Myślę nad nimi od dłuższego czasu ale jakoś zawsze jest mi z nimi nie po drodze.

Źródło: http://www.benefitcosmetics.com
Źródło: http://www.benefitcosmetics.com
Jak widać moja świąteczna wish-lista jest tylko w połowie kosmetyczna :)
Szkoda, że pewnie pozostanie niespełniona ale przecież za rok też są Święta! :)

14 komentarzy:

  1. ja czasami obchodzę to dziwne święto, ale raczej jeśli chodzi o prezenty, to wolę te pod choinką...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Akurat się złożyło, że gwiazdkowe paczki przyszły akurat w Mikołajki :) Bo typowo Mikołajowe prezenty to właśnie słodycze :)

      Usuń
  2. U mnie Mikołaja brak, mieszkam sama to nie miał go kto wpuścić :D
    Właśnie też czekam na woski, mam nadzieję, że koło poniedziałku się pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas był Mikołaj ale tylko u synka :) bo my to już chyba jesteśmy za starzy :) he he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malino to wysyłam Ci wirtualnego czekoladowego Mikołaja :D

      Usuń
  4. Ja kupiłam mamie blender na święta :) Do mnie Mikołaj nie przychodzi 6-go, ale dziś mój R. zrobił mi mały prezent, bo był na zakupach i przy okazji kupił mi tusz do rzęs, o którym mu wcześniej mówiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :D Mój pewnie by uciekł bo oczopląs od ilości produktów w drogerii byłby pewien :D
      Blender, zazdroszczę <3 Namawiam mamę od dłuższego czasu i pewnie będzie jak zawsze - uzna blender za niezbędny dopiero wtedy, jak go kupię ;)

      Usuń
  5. Blender i mi by się w mieszkaniu przydał.. dobrze, że jestem w posiadaniu chociaż miksera :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dallasa mam i kocham :) Jeśli chcesz go kupić to się spiesz, bo za niedługo wylatuje ze stałej sprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrym aparatem też bym nie pogardziła, i jeszcze jakiś fajny tablet by się przydał :D Blendera polecam, tylko większej mocy. Naprawdę się przydaje w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że się przydaje bo wiele razy brakowało mi go :) A nie mam ciągle bo właśnie chce jakiś mocniejszy i fajniejszy a nie byle co :/

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.