niedziela, 20 października 2013

Paletki po przemeblowaniu ;)

Witajcie!

Tak jak pisałam na Facebooku zrobiłam porządek i tym samym małe "przemeblowanie" w moich paletkach cieni :)
Większość swatchy pokazywałam Wam tutaj, w najbliższym czasie planuję je uzupełnić o nowe odcienie.

Paleta różu i fioletów


Paleta odcieni niebieskiego


Paleta neutrali i kolorów jesieni


Paleta żółci, zieleni i złota


Która podoba Wam się najbardziej? A może macie jakiegoś faworyta kolorystycznego i chcecie zobaczyć go w jakimś makijażu?

Pozdrawiam i przypominam o urodzinowym konkursie, można wygrać makijażową niespodziankę! :)

PODPIS

19 komentarzy:

  1. moimi faworytami są zdecydowanie kolory jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swoje cienie ograniczyłam do minimum :P i została 1 (słownie: jedna) paletka Sleeka i kilka pojedynczych cieni :)

    PS. Teraz po zmianie linku w banerku jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko Twoja zasługa! :*
      Ja niestety nie mogę pozwolić sobie na cieniowy minimalizm... ale też chyba nie chcę, lubię mieć wybór :D

      Usuń
  3. sporo masz tych cieni :) bardzo mi się spodobała paletka neutralna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi sie paleta neutrali i kolorow jesieni :) cudna!!!!! zdecydowanie w moim typie :) czesc rozowych cieniow rowniez bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca kolekcja, parę kolorków widziałabym u siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ukradłabym Ci pierwszą i trzecią paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przefajnie to uporządkowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. niebieską i neutralną bym przygarnęła :D
    Pięknie to posegregowałąś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie poukładane wzysto czyściei przejrzyście lubię tak :D

    OdpowiedzUsuń
  10. z każdego po jednym kolorku, inne mi nie pasują ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Neutralno-jesienną paletkę chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam brązy i szarości ;)

    pozdrawiam i zapraszam na pldsgn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.