czwartek, 3 października 2013

Misja piękne rzęsy - START!

Witajcie!

Jeszcze nie zdążyłam zrecenzować Mavali (czy ona kiedykolwiek się skończy?), a w moje ręce trafiła nowa odżywka do rzęs, kilka razy droższa.

Dzięki Panu Michałowi mam okazję poznać na własnych rzęsach działanie odżywki NewVitaLash.


Kartonik kryje w sobie buteleczkę zawierającą 4,5ml odżywki + ulotkę informacyjną.


Sama odżywka przypomina mi nieco eyeliner w płynie.


Producent zaleca stosować odżywkę codziennie wieczorem po dokładnym demakijażu. Pierwsze efekty mają być widoczne po około 3 tygodniach regularnego stosowania.

Przed kuracją moje rzęsy wyglądają tak:


Mavala wyciągnęła mi je o 2-3mm i ładnie zagęściła. Możecie sobie wyobrazić, jak fatalnie wyglądały wcześniej! :(

Jak sprawdzi się NewVitaLash? Dowiecie się za około dwa miesiące :)

Pozdrawiam,

PODPIS

9 komentarzy:

  1. jestem ciekawa :) ja kontynuuję kurację GoodSkin Labs ale jak kolejne opakowanie nie da rezultatów przerzucam się na coś innego :) więc chętnie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. też niedawno zaczęłam jej testy !
    Powodzenia !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam piorunujące efekty u wielu dziewczyn... :)) sama czekam na przesyłke już z dwa miesiące i chyba się nie doczekam juz..;/

    OdpowiedzUsuń
  4. no Kochana, to powodzenia.. trzymam kciuki za świetne rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.