piątek, 18 października 2013

Promocyjny haul

Witajcie!

Wszystkie były na zakupach z kuponami dołączonymi do gazet? W zeszły weekend sama wybrałam się po szkole do SCC w celu zakupienia kilku upatrzonych produktów.


Głównym powodem odwiedzin SCC był kupon do Inglota, gdzie zresztą skierowałam swoje pierwsze kroki.


Tym razem kupiłam nową paletkę na 20 okrągłych cieni, 4 cienie (nie wierzę, że jeszcze jakiś kolorów nie mam! :P ) i ciemnozielony liner w kremie.
Odwiedziłam też Douglasa, gdzie wybrałam dla siebie kredkę do oczu Jumbo NYX w kolorze Milk.
Dzięki kuponowi kupiłam też trzecią rewelacyjną bluzkę w paski w Camaieu (gorąco polecam nawet w regularnej cenie - 39,90zł, materiał jest świetnej jakości) i spódnicę w Stradivariusie, na którą niestety nie było kuponu :(

Pozostałe rzeczy kupiłam nieco wcześniej. Podczas Sephorowych dni VIP w końcu zdecydowałam się na farbkę do brwi MUFE Aqua Brow 30. W Naturze i Glitter kupiłam kolorowe pudry do włosów, a w Rossmannie czarny Color Tattoo.
Miałam już nic nie kupować, ale Hebe szykuje kolejne promocje, więc chyba długo nie wytrzymam :P

Miłego wieczoru i zapraszam do poprzedniego postu na urodzinową niespodziankę :)

PODPIS

25 komentarzy:

  1. Ja nie byłam na zakupach, bo nie lubię tłumów ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy ! Zaciekawiła mnie kredka do oczu Jumbo NYX (czekam na recenzję) :-)

    ______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty i Jumbo :P Chyba wiem o jakiej bluzce mówisz, bo taką też mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3, a mama kolejne 2 :) Dawno nie miałam tak fajnych bluzek! :)

      Usuń
  4. Ja też ciągle mówię, że już nie powinnam nic kupować. I co? I nic, nadal kupuję... Brak słów. Ps. Też się skusiłam na Aqua Brow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się czaję na ten puder do włosów, daj znać jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aqua Brow mam na liście
    pora udać się do sklepu :] mają tą farbkę juz chyba wszyscy z wyjątkiem mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie wrażenie haha :D

      Usuń
    2. Ja nie mam nadal :P Ale widziałam gdzieś na blogach tak piękny efekt po tej farbce, że też zaczęła mnie kusić.

      Usuń
  7. Wszyscy kuszą tym Aqua Brow:-) tym razem jednak oparłam się dniom vip:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam kupić przez urlopem, ale 30 akurat była wykupiona :(

      Usuń
  8. Jakie szalone kolory z Inglota wybrałaś ;-)) Ta zieleń wyjątkowo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, też tydzień temu poszalałam kosmetycznie ;) a w ten weekend rabatu z Avanti ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cienie prześliczne, paletka zresztą też, uwielbiam bluzki w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy! tez mialam oczywiscie nic nie kupic w tym miesiacu ale nie dalam rady ;) no truuuudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubimy promocje :D
    do farbki Mufiakowej nadal się przekonuję.. niby jest fajne, ale coś mi w niej kurcze nie pasuje.. ale walczę dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że skusiłaś się na jumbo;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też muszę kupić nową milkę bo mija już kończy żywotność :) ale pięknie podbija cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam kupić ten barwnik do włosów, ale jakimś cudem się powstrzymałam. Działa na ciemne włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, inaczej bym nie kupiła :) Tylko trzeba je polakierować, bo brudzi ubrania bez tego :/

      Usuń
  16. Konkretne te zakupki:)
    heh nie lubię sama chodzić po SCC :D zawsze się gubię..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.