czwartek, 10 października 2013

Maliny w środku jesieni

Witajcie!

Ostatnio w sklepach zauważyłam wielki boom na mazidła do ust w kształcie kredek. Przyznaję, że bardzo odpowiada mi na ta forma szminek, błyszczyków i masełek do ust, zwał jak zwał ;) W mojej kolekcji (na razie) znalazły się kredki Revlon, Astor, Clinique i Bourjois. Pierwsze dwie już recenzowałam (Revlon, Astor nude, Astor czerwona), tym razem pokażę Wam chyba najmłodszą na rynku pomadkę w kredce Color Boost od Bourjois. Byłam do niej nastawiona bardzo sceptycznie - w pierwszej chwili kolory mnie nie zachwyciły, ale ostatecznie Ala przekonała mnie do zakupu :)


Opakowanie:
Ma kształt kredki, co za niespodzianka! Skuwka jest dobrze osadzona, jednak mechanizm wykręcania chodzi trochę za lekko i obawiam się, że kiedyś kredka może mieć bliższe spotkanie z górą skuwki podczas pobytu w mojej torebce :/


Plusem jest kształt sztyftu, którym bardzo wygodnie maluje się usta. Na minus - schodzące napisy. Mam ją od trzech tygodni, a już gdzieniegdzie znikają.

Zapach:
Bardzo delikatny chemiczno-szminkowy, w ogóle mi nie przeszkadza, jest bardzo neutralny. Niestety wspomniana chemia jest wyczuwalna w smaku kosmetyku.

Konsystencja:
Leciutka jak piórko, w ogóle nie czuć jej na ustach! Mimo tego (zgodnie z obietnicą producenta) naprawdę pielęgnuje usta. Nie wiem, czy aż przez 10 godzin, jak twierdzi Bourjois, ale nawet po jej zjedzeniu usta są wyraźnie gładkie i wypielęgnowane. Kosmetyk aplikuje się bardzo łatwo i przyjemnie. Kolor jest wyraźny, ale mimo tego można go trochę stopniować. Plusem jest bardzo równomierna aplikacja i krycie, co ładnie wygląda na ustach.

Kolor:
Wybrałam dla siebie przepiękną malinową czerwień 01 Red Sunrise. Na dłoni wygląda na średnio kryjącą i mocno błyszczącą...


...ale w połączeniu z naturalną czerwienią ust prezentuje się obłędnie!


Bardzo, ale to bardzo mi się podoba! Myślałam jeszcze nad Peach on the beach, ale na 100% byłaby dla mnie o wiele za jasna :/ Ten odcień jest idealny i to właśnie on sprawia, że od momentu zakupu kredka jest zawsze w mojej torebce :) Dodatkowo usta pięknie, ale nie nachalnie, się błyszczą.

Trwałość:
Nie powala na kolana, ale też nie jest źle. Produkt ma bardzo lekką i balsamiczną konsystencję, w związku z czym nie spodziewałam się wielogodzinnej trwałości. Color Boost trzyma się na ustach około 2h, ale każdy napój lub posiłek sprawia, że znika ona z prędkością światła i trzeba ponawiać aplikację. Na szczęście znika tak, jak się nakłada - równomiernie :) Sama nie wierzę, że to piszę - ten typ tak ma i mimo tej wady i tak ją lubię (ja, fanka długotrwałych matowych szminek).

Podsumowanie:
Moim zdaniem to bardzo fajna kredka, którą w promocji można nabyć za niecałe 20zł. Nawiasem mówiąc każda z posiadanych przeze mnie kredek ma zupełnie różną konsystencję i właściwości - cieszy mnie to różnorodne spojrzenie producentów na, jakby nie patrzeć, podobny temat :)

+ wygodny kształt sztyftu
- zbyt łatwo można ją wykręcić
- bardzo chemiczny smak
+ przyjemna konsystencja
+ pielęgnuje usta 
+ łatwa aplikacja
+ piękny i równomierny kolor
- trwałość

Nie jest to produkt idealny, ma kilka wad. Mimo wszystko jestem tak zauroczona kolorem, że przymykam oko na trwałość i daję 4 :)





Obecnie w torebce obok Color Boost noszę też Chubby Stick i mam nadzieję, że za niedługo uda mi się przygotować dla Was porównanie wszystkich kredek, które mam :)

Pozdrawiam,

PODPIS

22 komentarze:

  1. ja, jak wiesz :D, mam "Picz on the Bicz" i sprawdzała się ona u mnie idealnie w lato :) Do jasnej, jeansowej koszuli pasowała wyśmienicie, ale jednak na jesień i zimę preferuje inne kolory na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrego o tym pisaku słyszałam:) Kolorek super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z połączeniu z czerwienią wygląda , super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio świruję na punkcie błyszczykow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie zostaję przy Eliksirze i pomadkach ochronnych. Ciekawa forma szminki, ale dla mnie na razie zbędna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Twoich ustach mi się podoba, natomiast ja w takich kolorach źle się czuję i do mnie niestety nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jednak czuję niedosyt podchodząc do tych kredek w drogerii. Gama kolorystyczna jest uboga i przydałoby się w niej jeszcze kilka dodatkowych odcieni, np. karmelowy brązik albo chłodny, jaśniejszy róż.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie się prezentuje na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor zabójczy na ustach, a na skórze prezentuje się mniej wyraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ustach wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek śliczny, taki świeży i pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. U-wiel-biam! Kocham malinowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.