czwartek, 17 października 2013

Urodziny bloga :)

Witajcie!

Dziś mija dokładnie rok od opublikowania pierwszego postu na moim blogu :)


Czasem sama nie wierzę, że mimo ogromnego natłoku zajęć ciągle jestem z Wami i regularnie, od 12 miesięcy, przelewam swoje myśli na wirtualny papier :)

Jestem pewna, że w dużej mierze to Wasza zasługa - bez czytelniczek nie miałabym aż takiej motywacji do pisania. Dodatkowo poznałam fantastyczne dziewczyny, które za każdym razem utwierdzają mnie w przekonaniu, znajomości zawarte w przestrzeni wirtualnej mają realny sens :)

źródło:www.perfekcyjnypandomu.com 
Chcąc podziękować wszystkim 244 obserwatorkom, które towarzyszyły mi przez większą bądź mniejszą część pierwszego roku mojego istnienia w blogosferze przygotowałam dla Was małą niespodziankę!

Co trzeba zrobić? Jedynie zgłosić się w poniższym formularzu :)




Regulamin
1. Organizatorem konkursu jest blog www.nenabeautyblog.com
2. Konkurs trwa od 17.10.2013 do 31.10.2013 do północy. Wynik zostanie ogłoszony do 07.11.2013.
3. Konkurs jest przeznaczony dla dotychczasowych obserwatorek bloga.
Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach
i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Jak pewnie zauważyłyście moim urodzinowym prezentem dla bloga jest zakup własnej domeny. A bloga dla jednej z obserwatorek? Mam nadzieję, że ucieszy się z niespodzianki! :)

 Urodzinowe pozdrowienia,

PODPIS

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jakie było moje zaskoczenie, kiedy na moim blogrollu zobaczyłam tytuł Twojego posta, bo w południe dodałam podobnego na moim blogu, bo dokładnie dzisiaj mija też równy rok mojej obecności w blogosferze :) Zapraszam Cię na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, wszystkiego najpiękniejszego i samych radosnych, blogowych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu spełnienia blogowych marzeń ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zycze kolejnych lat na blogu i pomyslow na posty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.