poniedziałek, 10 marca 2014

L'Oreal Color Riche Extraordinarie - swatche

Witajcie!

Czy któraś z Was jeszcze nie słyszała o nowym pomadko-błyszczyko-tincie od L'Oreal - Color Riche Extraordinarie? Nie widzę takiej ;)

Aktualnie jest w promocji chyba w każdej drogerii (Rossmann, Hebe, Super-Pharm...). Z racji, że jest to nowość ilość swatchy na polskich blogach jest jeszcze niewielka, a kolory w USA i UK w większości różnią się od naszych. Moje dwa kupiłam trochę w ciemno, ale chętnie ułatwię Wam wybór odcienia pokazując swatche :)


Jako pierwszy kupiłam 201 Rose Symphony i cały czas zastanawiam się, czy to był dobry wybór.


Jak widzicie róż jest bardzo intensywny, wręcz wściekły (na dłoni wyglądał trochę subtelnej) i średnio w moim guście, wolę bardziej stonowane i eleganckie kolory ;) Mam wrażenie, że o wiele lepiej sprawdzi się latem (jak podobna kolorystycznie pomadka Color Whisper), ale ciągle próbuję uzyskać nim nieco subtelniejszy efekt.

Zachwycona konsystencją i brakiem właściwości sklejających wróciłam do sklepu po 301 Rouge Soprano.


Ten odcień jest o wiele bardziej trafiony i często gości na moich ustach, mimo ogólnej niechęci do błyszczyków :)

Recenzja pojawi się po dłuższych testach, choć produkt od pierwszego użycia zrobił na mnie dobre wrażenie. Mam nadzieję, że moje swatche pomogą Wam w podjęciu decyzji o ewentualnym zakupie :)

Pozdrawiam,

PODPIS

28 komentarzy:

  1. Bardzo spodobał mi się Rose Symphony, ale nie są to kosmetyki dla mnie. Mimo wszytko będę czekać na recenzję, może zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drugi kolorek zdecydowanie bardziej wpadł mi w oko chociaż nie ukrywam że oba są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten 201 nie jest taki jaskrawy! moze wersja Pl rozni sie od wersji UK??

    ;) ta czerwien jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień Rose Symphony jest genialny, jednak niestety nie dla mnie.. Nie lubię błyszczyków, zdecydowanie wolę matowy efekt pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Ale czasem dobrze mieć w torebce błyszczyk... np. na plaży :P

      Usuń
  5. Rouge Soprano bardzo mi się podoba, fajnie, że jesteś zadowolona, czekam na szczegółową recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie bardziej podoba się róż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten róż jest przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby kolory ciekawe, ale średnio podoba mi się ten efekt na ustach, liczyłam chyba na większy efekt 'wow' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem błyszczyki nie dają efektu wow, bardziej szminki albo lakiery do ust. Błyszczyk błyszczy i ewentualnie nadaje kolor, ot. Ten moim zdaniem jest fajny, bo się nie klei (nie znoszę klejących!) i tyle :)

      Usuń
  9. Pierwszy kolorek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również bardziej podoba się pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba jakos powlazily w linie na ustach, widac to zwlaszcza na dolnej wardze, dlatego nie za bardzo podoba mi sie efekt :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc na żywo tego w ogóle nie widać, lustro trochę przedobrzyło ze szczegółami w tym przypadku ;)

      Usuń
    2. i mi to przyszło na myśl...tak jakby były trochę zbyt wodniste?
      Czekamy zatem na szczegółową recenzję :)

      Usuń
    3. Właśnie nie są wodniste :) Konsystencja bardziej przypomina mi... konfiturę? :D

      Usuń
  13. oba kolory piękne! nie są nadmiernie intensywne, ale robią co mają robić! na lato idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego planuję jeszcze zakup pomarańczki :D

      Usuń
  14. Mnie za to dużo bardziej podoba się pierwszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo nie lubię L'Oreala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedynie nie przepadam ;) Ale trafiłam u nich na kilka fajnych produktów, więc do końca firmy nie skreślę :)

      Usuń
  16. drugi kolor jest super! Lubie takie pomadki może się skuszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. w jakiej cenie są te cacka ?:)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. 50zł bez promocji, w promocji 35-40 ;)

      Usuń
  18. Drugi mi się bardziej podoba, ale cena jest wysoka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.