czwartek, 5 września 2013

Wakacyjna kosmetyczka - pielęgnacja

Witajcie!

Jutro o tej porze powinnam być już w drodze do Budvy :)
Czas pokazać Wam co jeszcze spakowałam do kosmetyczki bez dna. Tym razem będzie to pielęgnacja ;) Nie znajdziecie tam żelu pod prysznic, balsamu, szamponu do włosów ani odżywki - to mają wziąć ze sobą moje koleżanki :)


Sporo tego :)
Zacznę od zapachów - zabieram ze sobą mini perfumy Beyonce Heat, mgiełkę Playboy Play It  Pin Up i pachnący balsam Khalida, który dostałam na jednym ze spotkań.
Z tyłu ukrywają się olejek do opalania Kolastyna i balsam do opalania Lirene, a także żel aloesowy Vaseline, spray aloesowy Sun Ozon i moja ulubiona wakacyjna odżywka w sprayu Dove.
Twarz będę nawilżać serum Balea Aqua, spryskiwać wodą termalną Iwostin, a makijaż oczu zmywać oliwkową dwufazówką Bielendy.
Na zdjęciu widzicie też olejek kokosowy (do włosów), dezodorant Nivea, mój tegoroczny wakacyjny hit - olejek Nuxe Huile Prodigieuse Or i krem antyseptyczny Himalaya Herbals.
Żeby nie było za mało mazideł do ust spakowałam też karmelowe masełko Nivea i miętowy Carmex.


Tutaj widzicie wszelkiej maści chusteczki oraz dwa produkty, które przelałam do mniejszych opakowań - micelarny żel do mycia twarzy BeBeauty i różany tonik Choisee.

Miłego dnia, ja biegnę na ostatnie zakupy :D

PODPIS

12 komentarzy:

  1. róża wkradła się i w Twoje łąski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie uzywałam żadnego z powyższych produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusteczki, rzecz obowiązkowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu kupić masełko z NIVEI :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo wspaniałości ! Poszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę o tym serum z Balea wreszcie pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. olejek kokosowy mój ulubieniec do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach Beyonce uwielbiam, zarówno ten czerwony jak i pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko ja lubię żel z Biedronki :D
    Miłego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chusteczki cleanic najlepsze są! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.