niedziela, 8 września 2013

Spotkanie blogerek 31.08

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę z relacją z kolejnego spotkania blogerek, które odbyło się w Sosnowcu 31 sierpnia :)




Spotkanie zorganizowała Paulina, a pomogła jej Ala :)


Tym razem umówiłyśmy się w The Old Central Pub, gdzie nawiasem mówiąc mają całkiem przyzwoite tagliatelle ;)


Podczas spotkania odwiedziła nas przedstawicielka firmy Skincode


oraz konsultantka Oriflame, która wykonała makijaż na Marcie.


Paulina zadbała o atrakcje. Z firmą Ekospa przygotowała gratkę dla mnie - chemika - wlasnoręczne przygotowanie toniku :)


Widać, że jestem w raju? :D


Oprócz tego nasza ulubiona Cholerka - Dominika po raz kolejny zrobiła nam rewelacyjne fryzury na chustach :)


Na zdjęciu Dominika i ja - żywy przykład, że w 15cm obcasach da się chodzić :D Jak o butach mowa to przy okazji zdradziłam dziewczynom kilka sekretów, dzięki którym unikną zakupu niewygodnych butów ;)


Ostatnie chwile spotkania, została nas dosłownie garstka (szkoda, że reszta dziewczyn musiała wyjść wcześniej)


Na spotkaniu otrzymałyśmy kilka prezentów:


Na pierwszym planie widzicie piękne identyfikatory autorstwa Ali :)

Sponsorami spotkania byli:
- Urban Cupid  
- Ecospa
- Skincode  
- Bath & Body Works
- Dermedic
- Efektima 
- Apis
- Joanna
Jest co testować :)

Pozdrawiam,

PODPIS

10 komentarzy:

  1. 15cm, podziwiam i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to cały czas jestem pod wrażeniem tych wysokich obcasów moja noga nawet się nie wsunie w jej buty mimo tego samego rozmiaru.
    Czyli praktyka czyni mistrza żeby nosić takie butki trzeba się wprawić a nie założyć tylko od święta a potem narzekać że nogi bolą
    Kasia jest przykładem ze na tak wysokich obcasach można czuć się jak w balerinkach.
    Dziękuje za przemiłe towarzystwo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladacie super,a obcasy marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać spotkanie udane, jesteś bardzo wysoka plus obcasy modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnoręczne przygotowanie toniku - musiałaś mieć mega frajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaaaasia :D HEJ ! :D
    fajnie, że dziewuchy usadziły mnie blisko Ciebie, miło było poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam szpilki zwłaszcza te wysokie:) Gratuluję tak udanego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo jakie fajne spotkanie, kolejne ;) zazdroszcze towarzystwa ;)
    a szpile mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze u mnie w mieście nigdy nie ma takich spotkać, a bardzo bym chciała uczestniczyć w spotkaniach, testach, pogaduszkach zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.