piątek, 20 września 2013

Haul z wojaży

Witajcie!

Dzisiaj obiecany haul :) Niestety zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia ze względu na światło i ograniczone miejsce (Nena, rozpakuj się w końcu na dobre!)

Na początek kilka produktów, które moi rodzice kupili mi na bezcłówce :D


Dostałam 2 perfumy: Guerlain La pepite Robe noire oraz Prada Candy, którą odgapiłam od Justyny :P
Ojciec w końcu dorwał moje wymarzone  beżowe Meteorites Guerlain, na które polowałam od dawna, ale zawsze tego koloru nie było w magazynie.
Dostałam też mój ulubiony tusz Diorshow Iconic, zimowy podkład Clinique Superbalanced i jedno mazidło do ust (a jakże!) Clinique Chubby Stick :)

Kolejne zdjęcie jest niezbitym dowodem, że moja kosmetyczna mania urosła do rangi choroby :P Ostatnio pokazywałam Wam zdjęcia z Budvy i wycieczki do Dubrovnika. W Chorwacji czekam na zbiórkę... a na przeciwko... DM! Miałam całe 3min do autobusu, ale co to dla mnie! Przebiegłam, chwyciłam kilka rzeczy Balea, zapłaciłam i złapałam autokar :D


Miałam w planach szampon i odżywkę do włosów, ale szafa z tymi produktami nie rzuciła mi się w oczy (miałam 3min!). Kupiłam 2 żele pod prysznic - aloes i limetka oraz kokos i brzoskwinia, borówkowe masło do ciała i mydło do rąk oraz
balsam do rąk z masłem shea i olejkiem arganowym :)

W drogeriach w Budvie widziałam stacjonarnie kosmetyki Babuszki Agafii, ale niestety nie miałam więcej miejsca w walizce na kosmetyczne zakupy :(

Pozdrawiam i wracam do roboty, czas po urlopie jest megaintensywny!

PODPIS

29 komentarzy:

  1. świetne zakupy:) perfumy i wszystko z DM bym Ci podkradła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w raju *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś :D My na wolnocłowym jedynie rozważaliśm łiskacza, ale stwierdziliśmy w końcu, że na razie bardziej nam się przyda 300 zł, niż alkohol ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finalnie okazało się, że to jednak ojciec zaszalał - dobrze mieć urodziny we wrześniu :P

      Usuń
    2. Na pewno lepiej niż w sierpniu :D Ale Ukochany twierdzi, że pamięta o wszystkich zaległych prezentach ;)

      Usuń
    3. Ja bym się napiła czegoś dobrego ;)

      Usuń
    4. Mnie niestety ceny alkoholu na bezcłówce, zamiast powalać swoją niskością, zwalają z nóg :/

      Usuń
  4. zakupy z bezcłówki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak się spisze ten balsam do rąk bo poluje na niego od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maanam ten krem Balea jest genialny będziesz zdowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe te zdobycze z bezcłówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. seria borówkowa Bale jest jedną z moich ulubionych :)
    na Candy polowałam a jak juz upolowałam okazało się, że zapach kompletnie nie trzyma się na mojej skórze buuuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam je przez kilka dni każdą - niech żyją próbki z Sephory :D

      Usuń
  9. Hehe, to ty błyskawicznie robisz zakupy Neneczko :) Ja tak nie umiem, muszę wszystko oglądnąć, poczytać, pomacać... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te perfumy Guerlain kuszą mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka Szalona Zakupoholiczka :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zakupy :) I gratuluję w końcu upolowanych kulek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybkie, ale konkretne -takie powinny być wszystkie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pyszności *.* zwłaszcza na pierwszym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze zdjecie <3 chce wszytko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.