czwartek, 26 września 2013

Urodzinowa niespodzianka od Sephory

Witajcie!

Przez ostatnie ładne kilka lat zostawiłam w Sephorze sporo kasy. Zawsze irytował mnie fakt, że musiałam się prosić o głupią próbkę (w końcu nie zawsze idę tam mocno odpicowana), co wzmacniało we mnie poczucie bycia traktowaną jak klient trochę gorszej kategorii. Jakieś było moje zdziwienie, gdy kilka dni temu odebrałam od nich maila z zaproszeniem do odbioru prezentu urodzinowego - mini paletki. Pomyślałam, że gdzieś musi być haczyk. Nie było. Wystarczyło jedynie odwiedzić Sephorę, nie trzeba było dokonywać zakupu. Dzisiaj wybrałam się do nowej perfumerii w Galerii Katowickiej i odebrałam mój prezent.


W zabezpieczonym foliowymi naklejkami kartoniku znajduje się ładna kwadratowa paletka "z rączkami" :) Wygląda na dosyć solidnie wykonaną.



W jej wnętrzu znajdują się 4 cienie do powiek, 2 błyszczyki i róż. Szkoda, że zabrakło miejsca na jakiś mikro pędzelek, mamy za to spore lusterko.


Jeśli któryś z kolorów przypadnie nam do gustu na odwrocie opakowanie znajdziemy jego nazwę :)


Mała rzecz, a cieszy :) Za ten upominek Sephora dostaje u mnie wielkiego plusa, chociaż raz poczułam się jak szanowany klient :D

Pozdrawiam,

 PODPIS

23 komentarze:

  1. Ja już od 3 lat dostaję od nich coś na urodziny :)
    Bardzo fajny gest moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam pierwszy raz, stąd spore zaskoczenie :)

      Usuń
    2. A to dziwne... A jak długo masz kartę sephory czarną? Bo to chyba się jedno z drugim wiąże :)

      Usuń
  2. Wow, super upominek! :D
    Najlepsze urodzinowe życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhuhu szarpnęli się :) Ja mam od kilku miesięcy czarną kartę, może coś dostanę w lutym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ją od kilku lat ;)

      Usuń
    2. Wiem :) Ja miałam wcześniej białą. Na szczęście po kilku miesiącach dotarła do mnie czarna. Już myślałam, że nigdy jej nie dostanę, tak długo to trwało.

      Usuń
    3. Ja kiedyś nie dostawałam nawet tych smsów z promocjami, ale zrobiłam im aferę i nagle przypomnieli sobie o moim istnieniu :D

      Usuń
  4. Bardzo miło z ich strony :) Ta paletka wygląda naprawdę uroczo :)
    100 lat Neneczko i więcej takich, i nie tylko takich, prezentów ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swoją urodzinową paletkę zapomniałam odebrać jak byłam w PL :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miły gest , koniecznie daj znać jak się paletka spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O moich urodzinach zapomnieli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o moich też, a mam czarną kartę ze dwa lata, nie dostaję nawet info z dniami VIP :( zaczynam coraz bardziej przekonywać się do douglasa, i dziś są moje urodziny i dostałam ślicznego maila z rabatem :)

      Usuń
  8. Plus dla Sephory. Ja nie robiłam u nich zakupów od 1,5 roku, ale to dlatego, że się wyprowadziłam z Wrocławia i tu gdzie teraz mieszkam nie ma S. ale o urodzinach nigdy nie pamietali...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.