czwartek, 12 września 2013

Urodziny

Witajcie!

Do blogowych urodzin pozostał ponad miesiąc, ale dzisiaj świętuję ja - jego autorka :)

Po raz kolejny mam przyjemność obchodzić urodziny na wakacjach, co bardzo mnie cieszy.

źródło: http://www.nibyblog.pl/
Najwyższy czas pokazać Wam prezent, który dostałam już w zeszłym miesiącu i obecnie jest odpowiedzialny za udane zdjęcia z wakacji :D

źródło: http://www.ceneo.pl/
Poznajcie lustrzankę Nikon D5100, która zastąpiła mój sześcioletni kompakt Panasonic Lumix LZ7.

Trzymajcie się, a ja świętuję :)

Pozdrawiam,

PODPIS

17 komentarzy:

  1. Prezent świetny niech Ci sie dobrze pstryka nim fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego świętowania :)

    Napisz coś więcej o aparacie, albo inaczej nie tyle o aparacie bo on mnie interesuje dużo mniej a o obiektywie lub obiektywach, które posiadasz :) To jest teraz temat, który mnie absorbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szaleństwo w postaci dodatkowych obiektywów na razie nie mam funduszy :( Wybrałam zestaw z obiektywem 18 - 105 mm (są też bardziej popularne 18 - 55 mm) i jestem zadowolona :) Wrzucę na dniach na prywatnego fejsa (więcej) i tutaj (kilka) zdjęcia z wakacji to zobaczysz, czy byłby dla Ciebie w sam raz :)

      Usuń
    2. Dzięki :)
      No ja właśnie nie chcę aparatu w zestawie z obiektywem i dlatego to kolejny kamyczek "pod górkę".
      Muszę sobie o nim poczytać, zdjęcia fajne. Podobają mi się, ale ważne są dla mnie szczegóły techniczne :)

      Usuń
  3. wszystkiego najlepszego i udanego swietowania :) super ;) urodziny na wakacjach!

    OdpowiedzUsuń
  4. po raz kolejny najlepszego Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sto lat sto lat, niech żyje żyje nam... i niech będzie inspiracją i muzą dla producentów kosmetyków, by stworzyli coś, co do końca pozwoli jej tak wyglądać jak teraz ;) :*

    Ściski cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, wszystkiego najlepszego, sto lat!! :)
    A prezent wręcz fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.