poniedziałek, 8 lipca 2013

Relacja ze spotkania

Witajcie!

Jak jedna z koleżanek słusznie uznała - śląska blogosfera w końcu wychodzi z cienia ;) Ledwie pokazywałam Wam relację z jednego spotkania, a tu już odbyło się drugie, a za kolejne dwa tygodnie szukuje się trzecie :)


Tym razem spotkanie w Miss Cupcake zorganizowały Monika i Ola :)


Na zdjęciu pyszna babeczka Karmelowe jabłko. Szkoda, że zabrakło tych z masłem orzechowym :(

Dziękuję Dziewczyny za miło spędzony czas! Bardzo się cieszę, że miałam okazję Was (i kilka innych dziewczyn) poznać :)


Czas na listę obecności. Oprócz naszych przesympatycznych organizatorek udział w spotkaniu wzięły:
- Ala
- Ala
- Ania
- Ania
- Asia
- Ola
- Ola
i ja :)



Tym razem spotkanie było sponsorowane, więc otrzymałyśmy upominki od kilku firm.

Najpierw odwiedziła nas przedstawicielka firmy Palmer's.


Każda z nas otrzymała wybrany przez siebie produkt. Do mnie trafił peeling do ciała, którego jestem bardzo ciekawa!


Następnie zjawili się przesympatyczni i niezwykle pozytywni przedstawiciele BalmShop.


Krótka prezentacja na temat firmy i planów na przyszłość była naprawdę fajnie przygotowana. W ciągu kilku minut Ci ludzie przekonali nas do siebie w 100%. Jeśli będę kiedyś chciała zakupić produkt przez internet na pewno sprawdzę, czy znajduje się on w ofercie BalmShop.

Dodatkowo Pani przejrzała nasze blogi i dla każdej z nas przygotowała spersonalizowany upominek. Było to bardzo miłe, a mój prezent (olej macadamia) jest trafiony w 10!



Wszystkie upominki prezentują się następująco:


Bardzo cieszy mnie zestaw kosmetyków Sylveco.


Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tych produktów i chętnie je wypróbuję :)

Herba Studio przysłała nam pomadkę Tisane Sun (w sam raz na lato!), balsam do paznokci oraz próbki balsamu i klasycznego Tisane do ust.


Ziaja przysłała nam po trzy kremy z filtrem z najnowszej "kolekcji".


Sama nie używam SPF50, ale wiem kto się z nich ucieszy ;)

Virtual przysłał nam po kilka kosmetyków kolorowych... i krem do stóp.


Z tego zestawu najbardziej interesuje mnie kredka do brwi ;)

Ambasada Piękna przekazała nam olejek i lakier do włosów.


Od Lagenko dostałyśmy maseczki do samodzielnego przygotowania.


Firma ByDziubeka przysłała nam sznurkowe bransoletki i kupony rabatowe.


Kolejna bransoletkę otrzymałyśmy od Sweet Muffins.


Tak prezentują się obydwie:


Ostatnim prezentem, który mnie osobiście rozczarował, jest paczuszka od Revitlash.


Przed spotkaniem dostałyśmy maile od dystrybutora, który miał pewne oczekiwania, moim zdaniem nieadekwatne do prezentów, jakie otrzymałyśmy. Jak mnie ktoś w mailu nazywa ekspertem to niech mnie (i koleżanki) tak traktuje. Spodziewałyśmy się po tej całej akcji osławionych odżywek RL, które dostało raptem kilka dziewczyn, w dodatku wersji mini. Mi trafił się tester tuszu, który w gruncie rzeczy niezbyt mnie interesuje. Nie lubię, jak ktoś coś ustala i w ostatniej chwili zmienia zasady gry. Miałam ochotę porównać działanie RL do mojej Mavali, ale chyba nie będę miała okazji ;)

Na sam koniec zbiorczy banner wszystkich sponsorów przygotowany przez Asię :)


Oczywiście nie obeszło się bez wymianki. Tym razem trafiły do mnie:


Dziękuję :) Mam nadzieję, że "moje" produkty będą Wam dobrze służyć!


Cieszę się, że dzięki blogowi poznałam kilka naprawdę fajnych dziewczyn i bardzo żałuję, że musiałam Was wcześniej opuścić :(
Do zobaczenia niedługo! :)

Większość zdjęć ze spotkania jest autorstwa jednej z organizatorek - Oli.

Pozdrawiam,

post signature

17 komentarzy:

  1. Boska ta muffinka na początku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równie dobrze smakowała, jak wygląda(ła) :)

      Usuń
  2. gratuluję udanego spotkania,
    świetne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana następnym razem zostaniesz mam nadzieję dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, w okolicach 27 lipca nikt z rodziny nie ma urodzin :P

      Usuń
  4. Ale fajnie Wam było i wesoło ;)
    No nie fajnie wyszło z tym Revitlash...

    OdpowiedzUsuń
  5. widac, spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, zestawu Sylveco niesamowicie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z Palmers bardzo polubiłam oliwke do ciała, ciekawa jestem tego peelingu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani bardzo zachwalała nam oliwkę :) Miałam ich balsam z masłem kakaowym i balsam do ust czekoladowo-wiśniowy, obydwa godne polecenia!

      Usuń
  8. Fantastyczne produkty, mam nadzieje ze kiedys bedzie mi dane uczestniczyć w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dziękuję za produkty od Ciebie! Od jutra biorę się za testy!
    I zgadzam się co do RL. Jestem zdecydowanie zawiedziona ich traktowaniem i stawianiem nam dziwnych warunków.
    I Dziubekę śliczną dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi zestaw z Joanny. U mnie poległ niestety marnie. Sama nie wiem czy go zużyję do końca. A z prezentów najbardziej zazdroszczę kremów z Ziai i balsamu do skórek 2x5, zawsze chciałam go wypróbować, a jest niestety ciężko dostępny. Szkoda, że mnie nie było :( Ale na następnym spotkaniu się zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję Was kiedyś poznać :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać że spotkanie było bardzo udane :) Teraz nie pozostaje nic innego tylko czekać na recenzję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super bylo poznac, mam nadzieję, że to nie ostatni raz ! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.