sobota, 7 czerwca 2014

3x3 - mobile mix (III)

Witajcie!

Sesja zmusiła mnie do zmniejszenia dobowej racji blogowania :( Na szczęście jutrzejszy dzień zapowiada się super - wraz z koleżankami jadę do Warszawy na Reebook Women's Fitness Camp! Może któraś z Was również się wybiera? :) Jedyne co mnie martwi to pociąg z Katowic o 4.14 - czuję, że tej (i następnej nocy również) nie pośpię :P

Miniony tydzień był baardzo pracowity, znalazłam jednak czas na mały shopping w Dniu Dziecka (kiedy to z mamą zajadałam się lodami Grycan za 1zł/gałka - wcale nie zjadłam ich 7 ;)   ). Zapraszam na małe fotomigawki minionych dni :)


1 - Nie ma jak domowy sorbet :) Tym razem jabłkowy.
2 - Maminy torcik z truskawkami - idealny na 1 czerwca.
3 - Mania szczotkowania ciała dopadła i mnie.
4 - System Eliminacji Studentów Jest Aktywny. A przedmioty taaaaaaaakie niesympatyczne :/ Trzymajcie kciuki!
5 - Deficyt krótkich spodenek zażegnany - dwie pstrokate nowości Nike już u mnie.
6 - To już nałóg? Zakochałam się w tych capri odkąd zobaczyłam je pierwszy raz i po prostu musiałam je kupić. Od jakiegoś czasu nic mi się w sklepach nie podoba i kupuję (hurtowo :P ) jedynie sportowe ubrania.
7 - Ładny iglasty bonsai na wystawie kwiatów w WPKiW.
8 - Bubble Tea. Za pierwszym razem się nie przekonałam, to mi smakowało (lychee + ananas).
9 - Przepyszne lody bazyliowe - polecam!

Trzymajcie kciuki, przede mną jeszcze niefajne dwa tygodnie. Oby późniejsze plany wypaliły!
Miłego weekendu! :)

PODPIS

18 komentarzy:

  1. lody bazyliowe ? jadłam tylko czosnkowe ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Galerii Katowickiej są, Lodomania czy jakoś tak (na parterze, niedaleko Inglota :P ).

      Usuń
  2. Grycanowe gałki są najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ewentualnie lody z takich małych, rodzinnych lodziarni lub casate ;)

      Usuń
  3. Ciacho z truskawkami, pycha <3 Też niedawno podobnym się delektowałam, jednak szybko zniknęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też sesja zawładnęła czasem, a pogoda nie sprzyja nauce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciacho z truskawkami -mniam! -poproszę kawałeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te posty i zapoczątkowałam je tez u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To Twoje ciasto mnie prześladuje! Chcę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mama upiecze kolejne to wyślę Ci kawałek :)

      Usuń
    2. Myślałam, że nas zaprosisz ;p

      Usuń
    3. Dobrze, trzymam Cię za słowo :D

      Usuń
  8. 7 Grycanek? Ja i tak bym zjadła więcej :] hyhyhy

    OdpowiedzUsuń
  9. Lody Grycan są tak dobre, że możesz czuć się w pełni rozgrzeszona! ;) U mnie ukochanym smakiem jest biała czekolada. Wypróbowałam mnóstwo innych, ale biała czekolada rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten torcik no i te lody wyglądają smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ...słodko, słodziej, same słodkości widzę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.