sobota, 19 lipca 2014

Gdzie jest Nena?

Witajcie!

Pewnie zauważyłyście, że od początku miesiąca znacząco spadła intensywność publikacji postów na blogu i odwiedzin Waszych. Splot licznych, z pozoru zupełnie przypadkowych, wydarzeń spowodował, że udałam się na krótką emigrację. Celem mojej podróży okazał się brytyjski kurort Ryde na wyspie Wight, gdzie byłam już 4 lata temu (jak ten czas szybko biegnie!).

Źródło: Wikipedia
Moja wyspa jest zaznaczona na czerwono :)


Mieszkam i pracuję na przeciwko plaży (zza wody, a raczej cieśniny Solent widać Portsmouth :) ). Szkoda, że na razie nie miałam kiedy skorzystać z jej uroków :(


Wyspa pełna jest klifów, samotnych skał... i uroczych domków, jak ten w Shanklin.


Ogarnianie brytyjskiej rzeczywistości idzie mi coraz lepiej i mam nadzieję, że niedługo wrócę do regularnego blogowania :)

PS: chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat Isle of Wight? :)

Pozdrawiam,

PODPIS

14 komentarzy:

  1. Mieszkasz w takim razie nie tak daleko ode mnie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że chcemy się dowiedzieć więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że chcemy wiedzieć więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci dobrze! Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne widoki! Moj brat mieszkal kiedys niedaleko Portsmouth. Ponoc nie przestaje tam wiac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee nie jest tak źle, w Belfaście wiało 10000 razy bardziej :D

      Usuń
  6. Ale fajnie :) Miłej pracy i baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ten domek z ostatniego zdjęcia :)
    Chętnie zobaczę i poczytam więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie widoki! Pisz (i pokazuj!) jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I wszystko jasne :) opowiadaj co ijak

    OdpowiedzUsuń
  10. Na bieżąco wrzucam zdjęcia na Insta, a post pojawi się pod koniec mojego pobytu tutaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.