czwartek, 3 lipca 2014

Kolorowe Superliner'y L'Oreal - swatche

Witajcie!

Jakiś czas temu recenzowałam klasyczną, czarną wersję linera w pisaku L'Oreal Superliner.
Gdy tylko zobaczyłam w sklepie nowe kolorowe wersje na lato nie mogłam się oprzeć!


Kolorki w 100% moje - dokładnie takie, jakie lubię na oczach. Granat (Blue) i zieleń (Green).


Nad samymi linerami nie ma się co rozwodzić - są identyczne jak czarny, więc nie widzę sensu dublowania recenzji. Niestety niebieski trafił się z lekko podeschniętą końcówką (WTF? to nowość!) ale bez problemu udało mi się go wymienić na poprawnie działający egzemplarz ;)


Kolory są ładne i nasycone, w dobrej formie liner rysuje równiutką kreskę bez nawet najmniejszych prześwitów. Granatowy jest bardzo podobny do kredki Bourjois, natomiast zieleń jest dosyć ciemna, przypomina trochę kolor lasów iglastych.

Latem uwielbiam kolorowe kreski na oczach, a Wy? Kuszą Was te nowości od L'Oreal?

PODPIS

8 komentarzy:

  1. Polubiłam się ostatnio z podobnym pisakiem. Te od Loreal wydają się godne rozważenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten niebieski :) Choć powiem szczerze ja wolę ostatnio eyelinery w żelu więc pewnie się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też, to jedyne nieżelowe, które mnie przekonały :)

      Usuń
  3. Wyglądają całkiem ok ale daj foto z bliska :) plizz

    OdpowiedzUsuń
  4. Granat najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta zieleń i przez to strasznie kusi mnie zakup linera ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten niebieski jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe używam tego rodzaju kosmetyków, ale trzeba przyznać, ze są wyjątkowo cienkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.