poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kosmetyczne Skarby - cz. 1: szminki

Witajcie!


Hexx wpadła na pomysł pokazania naszych kosmetycznych zbiorów, pomyślałam czemu nie?
Przed wyjazdem zdążyłam obfocić większość mojej kolorówki :) Często pytałyście mnie ile mam szminek, przy okazji zrobiłam też mały porządek w zbiorach.

 W większości mieszkają sobie w szufladzie w organizerze z Biedronki.


Myślicie, że jest ich mało? Zaraz zobaczymy!


Od prawej: Lancome sztuk 1, Rimmel Lasting Finish sztuk 9, w tym 2 matowe i 2 Kate, L'Oreal Rouge Caresse, masełko Revlon Colorburst, 3 Rimmel Moisture Renew, Clarins, 5 M.A.C (haha w dniu robienia zdjęć stan MACzków się zdezauktualizował - dostałam jedną od Justyny, a w czwartek pewnie też coś dokupię :P ), Chanel Rouge Allure i Dior Addict Ultra Shine czy jakoś tak.
Zdjęcie nr 1: razem 23 sztuki.


Lecimy dalej: Bell tint, miniaturka Clinique, BarryM, Gosh, Sleek, 2 Celie - Nude i Care, Oriflame sztuk 2 (swoją drogą bardzo fajne, szkoda, że zostały mi ich resztki :( ), 3 Maybelline Color Whispers, 2 Mary Kay, Maybelline SuperStay, Kobo, jakaś antyczna Bourjois która nie straciła ani zapachu ani koloru ani konsystencji (MUSZĘ! znaleźć jej skład) i 3 matowe Golder Rose.
Bilans zdjęcia nr 2: 20 sztuk.

Czas na szminki-kredki :)


Tutaj dość skromnie - jedynie 2 Astor, 2 Revlon (w tym jedna matowa - nie polecam!), Clinique i 2 Bourjois. W sumie 7.

Tym samym na zdjęciach widzicie... 50 szminek! Pomyśleć, że to dopiero wierzchołek góry lodowej - na pewno coś jeszcze chowa się w torebce... lub zdążyłam już dokupić ;) A gdzie tam jeszcze lakiery do ust, matowe pomadki w kremie i błyszczyki... to dopiero następnym razem ;)

Na koniec zagadka: Ile czerwonych pomadek mam w swojej kolekcji (dokładnie!)? Pierwsza osoba, która zgadnie dostanie ode mnie upominek :)

Pozdrawiam!

PODPIS

15 komentarzy:

  1. fiu fiu, zawsze chcialam zobaczyc Twoja kolekcje :P
    ja mojej nie policze, bo padne na zawal....

    OdpowiedzUsuń
  2. O losie, sporo tego :) Ja mam trzy szminki i już czuję, że to sporo! ;)
    Ci do ilości czerwonych podatek w Twoim zbiorze to stawiam na 20 sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nam dałaś zagadkę... Na pewno czerwieni masz dużo, stawiam na 17. :D
    Samych szminek mam dużo mniej, chyba wszystkich mazideł leży u mnie koło 30 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, ile pięknych kredek i szminek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią zobaczyłabym zestawienie Twoich czerwonych pomadek :) Czy któraś z nich ma niebieskie tony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma... właśnie uświadomiłaś mi, że nie obfociłam moich pomadek NYX :P

      Usuń
  6. Ja ostatnio pozbylam sie połowy szminek, ale nadal mam duzo : c czerwonych masz zapewne podobnie jak ja 20 : )

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, masz cudowną kolekcję, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwonych masz 16! Ale zbiory!!! *.* WOW

    OdpowiedzUsuń
  9. 50 sztuk to dużo, choć sama swoje przestałam już liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW spora kolekcja. Myślę że czerwonych masz 23

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.