niedziela, 9 lutego 2014

Pędzelki!

Witajcie!

Ratunku, pędzelki mi się mnożą! Całe szczęście są małe i lekkie, więc nie obciążą zbytnio mojego bagażu (ale portfel i owszem ;) ).

Zobaczcie same, co wpadło w moje (tzn. nasze) łapki.


Ładna kolekcja, czyż nie?  Koleżanka widząc moje pędzelkowe łowy sama skusiła się na ten piękny zestaw EcoTools (po prawej). Mam nadzieję, że będzie jej dobrze służył. Może kiedyś sama wpadnie w pędzlomanię haha ;)

Z szafy Real Techniques wzięłam dwa zestawy: do twarzy Core Collection i Starter Set do oczu. Dołączyły do nich pędzel do różu (Blush Brush) i nowość od RT - silikonowy pędzelek do linera (Silicone Liner Brush), którego jestem szalenie ciekawa. Jak myślicie, okaże się lepszy od mojego ulubionego Maestro?


Obok promocji na EcoTools też nie przeszłyśmy obojętnie. Przygarnęłam wysuwany pędzel do podkładu (Retractable Foundation) i jakieś nowe cudo przeznaczone do BB Creamów (Skin Perfecting) - oby nadawał się do aplikacji czegokolwiek, czy to podkład, BB czy bronzer w kremie :D


Sylwia wybrała ładny zestaw pędzli do twarzy z fajnymi kolorowymi skuwkami. Pędzelki są małe, więc i w podróży się sprawdzą.

Pędzli już pewnie nie przybędzie (podczas tego wyjazdu :P ), ale z pozostałą częścią zakupów jeszcze poczekam :P
Powiem tylko, że w moje ręce wpadła kolejna pomadka M.A.C - wszystko przez Justynę, bo właściwie poszłam po szminkę dla niej... której niestety nie było :(

PS: W tym tygodniu odwiedzimy Dublin. Co, gdzie warto, nie warto?  ;)

Pozdrawiam,

PODPIS

45 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie ma tak dobrze ;) Kusiły od ładnych kilku lat, aż w końcu skusiły :P

      Usuń
  2. wow ile pędzli! ja bym chciała wypróbować to jajko z RT :) a zestaw z Ecotools też fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. ej no! byś się podzieliła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku przeżywałam ekscytację pędzlami z RT, ale im dłużej się nimi bawiłam to tym bardziej dostrzegałam, że to nie to.... Finalnie lubię pędzel do pudru i różu najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ich strasznie ciekawa. Mam dosyć pokaźną kolekcję Lancrone i Maestro, ale RT wydają się dosyć solidne - dlatego kupiłam. Macałam je kiedyś u koleżanki i zrobiły dobre wrażenie - zobaczymy, jak będzie w praktyce :D

      Usuń
  5. ale mam ochotę teraz napaśc ci na dom i ukraśc wszystkie pędzle :D RT bardzo mi się podobają, choć jeszcze żadnego nie mam w kolekcji :) lubiłam się ost z pędzlami hakuro i jednym od zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłabyś z niczym, bo jestem dokładnie 2309 km od domu :D

      Usuń
  6. Świetne zestawy, jestem ciekawa cen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na kilka promocji i za wszystkie RT zapłaciłam 40-42 funty, a za EcoTools jakieś 13-14 :) Zestaw EcoTools kosztował chyba 9 funtów.

      Usuń
  7. Litości, ile dobra :D Swoją drogą ja tylko używam Eco Toolsów, a pierwsze widzę ten do BB !
    Ja mam zamiar kupić w niedalekiej przyszłości RT do podkładu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej go nie widziałam, to nowość w UK - nie wiem, czy w ogóle jest w Pl.

      Usuń
  8. Dobrych pędzli nigdy za mało.

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie cuda... ;o Taniej niż w Polsce czy podobnie wychodzą? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany ale cudownosci :) podwędziłabym Tobie te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw:) jestem ciekawa tego silikonowego pędzelka do eyelinera.

    OdpowiedzUsuń
  12. woow :DD
    ja się czaję na ecotools i zoeva:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wspaniały zestaw :)
    Aż zazdroszczę :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko ! oddaj jeden chociaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie pędzelki tez pączkują, mam ich coraz więcej, kuszą mocno EcoTools od dłuzszego czasu, na razie mam fazę Hakuro/RT :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe to cudo do BB Creamów;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw do oczy z RT chętnie bym przygarnęła, moją uwagę zwrócił też zestaw z Ecotools, bardzo łądne te pędzelki :)
    Ja ostatnio kupiłam sobie pędzel do rozcierania z Zoeva, jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Core Collection też sobie sprawiłam :) Boskie są te pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszcze każdego z osobna i wszystkich razem. Miło popatrzeć na takie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Niech służą Ci jak najdłużej :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam kupować pędzelki i wiecznie czuję ich niedosyt ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) W domu mam z 30-40 innych pędzli, ale nie mogłam się oprzeć :P

      Usuń
  22. Ładna kolekcja:) Mi nie trzeba dużo, marzy mi sie pędzel do rozcierania z Mac:) a potem pewnie zacznie mi się marzyć kolejny.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i kolejny, a potem kolejny... ;) Mnie trochę kuszą MACowe pędzle, ale cena trochę odstrasza :(

      Usuń
  23. sama bym chciała tę pędzle ;) ciekawa jestem te z Tech.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czadowe, mnie brakuje właśnie pędzli o konturowania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę, miło nacieszyć oko takim widokiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziel się trochę ! :) Mnie też kuszą RT, ale poluję na set ten fioletowy czy niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  27. niech pędzelki dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. emmmm same cudeńka :)
    P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Daj znać jak pędzelki się sprawdzą. ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.