niedziela, 22 lutego 2015

Podaruj paczuchę - co dostałam?

Witajcie!

Bardzo lubię wszelkie akcje blogersko-prezentowe, więc gdy tylko zobaczyłam Podaruj paczuchę na blogu Dimipedii bez wahania się zgłosiłam. To już trzecia tego typu inicjatywa, w której biorę udział... i po raz trzeci jestem bardzo zadowolona z prezentu.

Nie będę już dłużej trzymać Was w niepewności :)


Paczkę dla mnie przygotowała Kasia. Dymek przygotowała dla nas sporą ankietę dotyczącą naszych kosmetycznych preferencji, chciejstw itd. Kasia w 100% zasugerowała się moimi odpowiedziami i trafiła w 10! Dostałam hydrolat z malwy oraz peeling enzymatyczny Naturalis, tonik z lukrecją Fitomed, dwie glinki AFP Nature oraz słodki dodatek.

Bardzo dziękuję Kasiu! :* Widzę, że włożyłaś sporo serca w prezent dla mnie.

Dymipedia nie połączyła nas w pary. Sama przygotowywałam prezent dla innej blogerki - jeżeli jesteście ciekawe, co dostała ode mnie Justyna zapraszam na jej bloga. Organizacja i przebieg całej akcji jak najbardziej na plus, chętnie wezmę udział po raz kolejny jeśli takowa będzie :)

Lubicie tego typu akcje? Brałyście udział?

Pozdrawiam,

PODPIS

12 komentarzy:

  1. Ja nie odważyłam się na tego typu akcje, ale Twoja paczuszka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony Tonik z Fitomed ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie bralam udzialu ale chetnie bym sie w to wpisala :)

    fajnie, ze Justyna zadowolona :) sama widzialam, ze sie przylozylas do wyboru kosmetykow dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Kochana, że paczuszka Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam o takiej akcji. Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tonik z Fitomedu miałam kiedyś tylko w innej wersji i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki do pielęgnacji twarzy z Fitomedu :) A ta czekolada jest pyszna! :D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.