wtorek, 21 października 2014

II urodziny nenabeautyblog'a :)

Witajcie!

Dokładnie w piątek minęły 2 lata istnienia mojego małego internetowego poletka :)

źródło: http://yumegari.pl/wp-content/uploads/2013/06/urodziny.png


Z tej okazji przygotowałam dla Was małe rozdanie, w którym do wygrania jest drobiazg z Wysp Brytyjskich - paletka MUA Undress Me Too.


Co musisz zrobić, aby paletka trafiła właśnie do Ciebie?

  • Po pierwsze, obserwować publicznie mojego bloga :) Będzie mi miło, jeśli dołaczysz do grona obserwatorów bloga również na FB lub Instagramie.
  • Po drugie, odpowiedzieć na jedno proste pytanie - ile czerwonych mazideł do ust znajduję się w moich skromnych zbiorach (liczą się wszystkie odcienie czerwieni: szminki, tinty, stainy, błyszczyki).
  • Możesz udostępnić informację o rozdaniu - zwiększa to Twoje szanse w przypadku, gdy poprawną liczbę poda kilka osób (lub też będzie równie blisko dobrej odpowiedzi). Podobnie zadziała obserwacja via FB/Instagram :) Sama nie przepadam za banerkami, więc wystarczy informacja/udostępnienie mojego posta z blogowego FB.

Nic trudnego, prawda?





Regulamin
1. Organizatorem konkursu jest blog www.nenabeautyblog.com
2. Konkurs trwa od 21.10.2014 do 10.11.2014 do północy. Wynik zostanie ogłoszony do tygodnia od zakończenia konkursu.
3. Konkurs jest przeznaczony dla obserwatorów bloga.
Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach 
i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Jestem ciekawa kto trafi :)

Powodzenia!


PODPIS

9 komentarzy:

  1. gratuluje, mi w listopadzie stuknie 3 lata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, oby tak dalej :)))
    mam nadzieję, że znowu się spotkamy przy okazji jakiegoś spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego z okazji kolejnej rocznicy :) I oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka jest świetna więc życzę powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.